Linaa90 geldi evet sayfa ismini göstermek için o görseli atmıştım. Hatta ben başta başka yerle anlaştım ama parayı başta istememişti kadın allahtan öyle olmuş isimleri yamuk yazmışlardı hiç istediğim gibi olmamış sonra tartıştık satıcı ile. Bunlarla hiç sorun yaşamadım şükür. Sadece yoğun diye 2 hafta sonraya gün vermişti. Takı yastığı yıkanıp yıkanmamasına pek takılmadım ilk etapta hastanede ve mevlütte süslü olsun istedim. Zaten onda yatmayacaklar süs diye kenarda duracak. Daha sonra içindeki minderi alıp başka bir kılıfa takılır olmadı.