Semasyy Smyye0303 bende de oluyodu 20 haftalığız artık düzenli unutmadan içiyorum başlarda bende unutuyodum
Gunes17 Smyye0303 ikinci gebeligimde hiç ilac içmedim bebeğim sağlıkla yanımda bisey olmaz yani kullanmasan veya icmesen
__mom1 Ben folik asit dışında bir şey içmedim siz de böyle yapın demiyorum tabiki siz vitaminleri aksatmayın ama bebeğin gelişiminde sıkıntı yok. Yani senin eksiğine göre verilmesi gerek aslında vitamin
Azraa33 ___5 içilmesi gerekiyor ama artık hamileliğin sonlarına doğru bulantı kalmaSa inşallah içeriz bebeğin gelişimi için çok iyi