Fransa’da yaşayan tecrübeli ya da bilgisi olan annelere bir şey danışmak istiyorum. Sorum şu ki ben daha yeni öğrendim gebeliğimi ve hastane 3. Aya verdi randevuyu fakat ben o zamandan önce en azından kese durumunu falan bilmek istiyorum özel klinikler de hastane gibi geç mi bakıyor acaba bilgisi olan var mı ?