Benimde çok fazla ağrı ve kanamam olurdu. Ultrasonda doktorum hep anlatırdı öpüşen over görünümü derdi hatta bu görüldüğünde çikolata kisti olur derdi. Çok iyi araştırın içinize sinen bir doktoru, ben Bir doktor yüzünden 2 sene kisti ihmal ettim. Direkt
Ameliyat demişti bana sonra farklı doktorlara gittim şuan ameliyat edemem yumurtalıklarına çıkarırken zarar verir mi vermez mi kesin olmaz demişti daha sonra farklı doktora gittim uygun tedaviler gördüm şükür şuan hamileyim