ressamanne_ Kızlar bu sabah testimin anında çizgisi çıktı az öncede kan vermeye gittim yazarım yine kaç çıktığını, bugün çok fazla solda ağrım var regl ağrısından farklı ama sancıma mı desem zonklama mı umarım iyidir ya 🥹
ange99 ressamanne_ bende de var tahminen 4 haftalığım ama hergün gelip gidiyor ağrılar daha doktora falan gitmedim hiç
Filiz-kkn04 ressamanne_ bende aşılama oldu bu ay adetim gecikti ara ara kasıklarıma agrı giriyo bugün akşam kan vercem
Merve-34 ressamanne_ aynısı bendede oldu ilk test yaptım sol kasık ağrım ilk 2 ay sürdü sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Bekaske ressamanne_ ben agrıdan acillik olup öğrenmiştim hamileliğimi 🥲 regl agrisi gaz sancısı arasında bir şey kıvranıyordum acıdan artık😆
Elif380 @ressamanne_ bende de oldu ilk günler hatta adetim geçmeden önce de oluyordu adet günümde de oldu ama adet olmadım hamileymişim ev süpürürken falan daha şiddetleniyordu ama uzanınca dinlenince geri geçiyordu dinlen uzan ağır işler yapma ilk gebelik mi bu arada sat nedir
ressamanne_ Elif380 hayır 5 yaşında oğlum var ☺️ onda oldumu hiç hatırlamıyorum sanki olmadı adetime 5-6 gün var daha
ressamanne_ Elisaaa1 geçen hafta akıntım çoktu şeffaftı uzuyordu, sonra ıslaklık gibi beyaza döndü hafif kasık ağrım vardı başka hiçbir belirtm yoktu ne göğüs acısı ne bel ağrısı. Bugün kasık şiddetlendi işte