tazegebe58 Gmm41 linayı hem herkes koydu hemde ikinci bir ismin yanına güzel duruyor lina bence güneş daha güzel
ebrulina Gmm41 bende lina koyacağım bence kısa öz bir isim 🥰 güneş daha eski bi isim ileriyi düşünerek de koymak gerek