Bebiskosuu Hayırlı şifalı olsun. Tabi ki her duyduğumuzu uygulamak doğru olmaz. İlk defa duydum merak ettim. Zaten çalışan biriydim, devamlı hareket halindeydim yürüyüş de yapıyordum. son iki haftadır biraz daha evde devam ediyorum. Biraz daha üstüne düşmeye çalışacağım, hareketli oldukça kendimi daha iyi hissediyorum. Rabbim en güzel zamanda en hayırlı şekilde su gibi doğum nasip etsin 💕😌