Melodimm 36.haftadan sonra doktorum önermişti. Ben kendime yapamıyordum eşimden yardım alıyordum, doktorun dediği kadar düzenli yapamadım ama yinede çok işime yaradı. Hindistan cevizi yağı ile yapmıştık biz. Ve doğumda sadece üç küçük dikişim vardı. Bu hamileliğimde vakti gelince daha düzenli yapmayı düşünüyorum size de tavsiye ederim 💜