MyBabyy_ 1. aydan sonra kilo alımında bir sorun yoksa özellikle gece beslenmesinin arası açılabilir, kendi uyansın diye beklenebilir diye biliyorum. Çocuğu sürekli uyandırmakta iyi birşey değil çünkü alışkanlık edinir onuda diye okudum hep. Yaklaşık 1. aydan sonra beslenme saat aralıklarını açmayı düşünüyorum ben hem gündüz hem gece. Bakalım