Aybarssmom_ 18 haftalık gebeyim dalgınlığıma geldi vitamini içicem diye ikinci kez kan ilacından içtim bi sorun olur mu sizce? Doktorum doğumdaymış görüşemedim endişe ettim
ikiprensannesi__ Aybarssmom_ ard ardına mi içtiniz ben günde bir kez içiyorum ama doktor yeterli gelmezse günde iki kez içersin demişti hemen ardına icmediyseniz bişey olmaz bence
Nermin6060 Aybarssmom_ bişi olmaz ben 2 vitamin kullanıyorum ikisindede 17 mg 17 mg demir var sorun olmaz gebelikten sonra size çok faydası olucak zaten
pandasever Nermin6060 bende aynı şekilde hem günde 2 kere demir kullanıyorum. Birde multivitamin de var demir