Mrscansuk Kızlar merhaba 28. Haftamdayım ve burun tikanikligi bas ağrısı bogaz ağrısı yaşıyorum ne yapsam olmuyor , doktor sadece serum verebildi ıhlamur nane limon içiyorum ama çok kötüyüm nefes almakta zorlanıyorum bu durumu yaşayan varmı
BozkrtArs Mrscansuk canım hamilelikte de yaşadım doğumda da şimdi yaşıyorum . Augementin vermişti bana hamileyken kullanmıştım bebeğe enfeksiyon geçmemesi lazım demişti. Şimdi emzirdiğim icin korkuyodum sadece ama kullanılıyormuş onda da bende bugün başlayacağım. Allah şifa versin inşallah