Nur1211 44 günlük bir kizim var Allah’a şükür ve patili kizim da var. Doktorumuz bebeğin bağışıklığı için iyi olacagini bile söyledi evde kedi olmasının. Sadece yalnız bırakmayın, ayrıca bebeğinizin tam hareketli çağı. O da kedi ile çok uğraşmak isteyecektir. kedinin kuyruğunu, kulağını çekmemesi gerektiğini vs tatlı tatlı anlatın çünkü kedi rahatsız olur öbür türlü 😊 bir de eğer ömürlük istiyorsanız sahiplenin, çok emin değilseniz yazık olmasın kedicige de.