Kızlar merhaba bu ilk gebeliğim doktora gittim bugün kontrole çok şükür bebeği gördük. Ama kalp atışını dinletmedi. Kalp atışını dinlemediğimi söylemiş olmama rağmen dinletmiyoruz var olarak kabul ediyoruz dedi ne yapmam gerek içim rahat değil sanki bilmiyorum değişik duygular içerisindeyim