Usui Senden tombiş bebek çıkmaz dedi doktor bana😁sağlıklı olsunda bel çevresinde yagli değil ne demek anlamadım 🤷
mcansum Usui derinin altına yag doluyor ya tıpkı bzmkı gıbı yanı halk dılınde kılo ondan bahsedıyor dogru demiş saglıklı olsun dogsun sen besler bakar buyutursun
Gulsummldr Usui dediği ona çıkıyo ama. Doktorlar bi zamana kadar bunu problem olarak görmüyorlar. Ben zayıf bi insanım. Bebeginde sen gbi olacak derdi mesela doktorum
Gulsummldr Usui yok arkadasım üzülme.bana dediler. Ben buna günlerce ağladım. Sonra bebegim doğdu. Evet zayıf bi bebek ama çok iyi maşallah. Dert etme. Beslenmene dikkat et