Kesinlikle yaptırın bakın ben 22 yaşındayım Beyincik sarkması hastasıyım hastalığı 6,7 yıldır falan biliyorum ameliyat da oldum hala düzelemedim hastalık anne karnından doğumdan gelen bir hastalıkmış belki bilinse erkenden tedavi olsam bu kadar ilerlemezdi bu kadar acı çekmezdim Allah korusun böyle örnekler de var kesinlikle yaptırın herkesin bebeği sağlıklı olsun inşallah