1palyaco canm asıl hikayemi anlatim gecen sene kasımda hamile kaldım yılbaşından sonra grip oldum ateşlendim baya ateşim hiç düşmedi hastane yatman gerekir dedi bebeğni kaybedeblrsn dedi bana normalde özele gidiyordum bebek için ama grip olduğumda özele yatmadım devlet hastanesinde kadın doğum bölümüne yattm orda 4 gün kaldım hamile olduğumu biliyolardı 7 haftalıktım o zaman covid testi bile yaptılar negatif çıktı serum falan taktılar ara ara antibiyotik yüklediler bana damardan tabi bunların hepsinden benim kendi doktorumun haberi vardı ama beni devlet hastanesinde ultrosana alıp hiç bakmqdılar bebeğe 3,gün dayanamadım ben daha eve gitmek istedm çıktım hastaneden eve geldm daha iyi oldum 9 haftalıkken kontrolüm vardı bebeğin kalp atışını dinlenmeye gittik eşimle herşeyden habersiz..Gittiğimzde kendi doktorum kalbi durmuş iç kanaman başlamış dedi bana tabi çok yıkıldım ilk olduğu için bide bana devlet hastanesinde seni ultrosana nasl almazlar dedi şok oldu ertesi gün tabi kürtaj için kendi doktoruma geldm dil altı hapı verdiler çok acı çektim ama sonra kürtaja aldılar içimde parçalar kalmasın diye temizlediler yarım saat sonra çıktım hastaneden 6 ay veryoruz dedi düşükden sonra gebelik dedi şuan ben 7ay sonra kaldım hamile ben dün test yaptım pozitif çıktı şuanki planlı bi gebelikdi folik asitimi içmeye başlamıştım 1 ay önceden