iremnur_17 çok şükür inş sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰 benim de 1 düşüğüm var bu gebelikte de erken haftalarda lekelenme oldu ama 1 gün sürdü çok korktuk yine kontrole gideceğiz plesanta ile ilgili bi şey hiç demedi de doktorum biz de korktuğumuz için hiç yanaşmıyoruz ama merak ettim bi sorayım dedim çok sağ ol