Yelizka1998 Kızlar saçlarımın uçları cok kötü oldu ama herkes hamilelik de saç kesilmez bebeğim ömrünü kısaltır diyorlar bağtıl inanç biliyor um ama yinede tereddüt ediyorum saçını kestiren oldumu ?
TgbHmz Yelizka1998 Herkesin kendş fikri tabiki ama bana çom saçma geldiği için kestirdim😊sonuçta ona can veren rabbim saç kesilmesiyle ne alakası olabilir ki ömrünün
Twobabysmom Yelizka1998 İlk hamileligimde 3 kere kestirdim 😅😅😅 Şuanda sıcaklardan o kadar bunaldım ki kesmek istiyorum ama bir yandan da saçlarım ilk defa bu kadar uzattım kıyamıyorun