Rumirum Merhabalar, şiddetli bel ağrısıyla birlikte karında sertlik doğum belirtisi olabilir mi? Regl sancısı gibi herhangi bi şey yok sadece nefes kesecek kadar bel ağrısı ve çok az kasık ağrısı
Nuraaa Rumirum bende de kasık agrısı ve bele vuran agrım vardı doktora gıttım 1cm acıklık vardı sabah 2cm olmustu oglen 4 cm derken aksama dogum oldu
eflatun_1 Nuraaa dün acile gittim nst sancım çıktı açıklığımla ilgili bişey denilmedi ama çatı muayenesi sırasında ilk defa zorlanmadım bilmiyorum 36+2 haftam bu arada sancım çıktığı için Serum taktılar biraz dinsin diye sancım var ama adet sancısi gibi kalçama kramp giriyor yürüyünce kasıklarımda çok baskı hissediyorum sizce doğum belirtisi mi doktora sordum kesin bişey diyemeyiz dedi sancin sıklaşirsa gel dedi sadece
eflatun_1 eflatun_1 bide karnım taş gibi oluyor elimi sürünce bile ağrım oluyor doktor normal bebek büyüyor ondan dedi
Nuraaa eflatun_1 acıklık olsaydı soylerdıler bence Ben dogumdan 3 gun once cok rahatsızfım ne uyuya bılıyordım ne nefes ala hafıften agrılatım vardı belıme de agrı vuruyordu derken 3 gun sonrasında acılmam basladı
eflatun_1 Nuraaa benimde şu anlık öyle belden kasıklarıma vuruyor ayağı kalkerken yatakta dönerken fln çok zorlanıyorum ilk gebeliğim olduğu için bilgi sahibi de değilim etraftakiler bir hafta fln kalmış diyorlar
Nuraaa eflatun_1 evet buyuk ıhtımal kı yakın bır hafta ıcınde olacaktır dogumunuz Allahım guzel dogum hıkayenızı yazmayı yasatsın bızde mutlulukla okuyalım