GizeemArslaann bir geçiyor ki o haftalar sonra da korku başlıyo bitiyor diye 😂bişey olmaz ya bi doktoru dinlemiştim anne nasıl rahat ediyorsa o şekilde yatabilir zaten ilerleyen zamanlarda istese de kendi rahatsız olup yatamayacak demişti. Herkes Farklı bişey söylüyor tabi ama biraz sağdan biraz soldan olduğu kadar sabredicez sonra bi bakmışsın kucağımızda 😍yani sağ sağlim inşallah Allah’ın izniyle 🙏🏻🙏🏻🌺