Yagmurozdemir 10+6 dan merhaba 🙋🏻♀️ Özellikle sabahları çok bulantım oluyor, halsizlikte cabası. İkinci hamileliğim şuan için birşey hissetmiyorum bakalım. Mümkün olduğunca iş biriktirmemeye çalışıyorum yoksa çok zorlanıyorum. Hala yemek yapmak ve yemek içimden gelmiyor şuan için hiç kilo almadım zaten iştahım da yok. Canım hep soğuk meyveler sebzeler istiyor ☺️