Selces76 Kızlar 33+2 günlük hamileyim bir hata yaptım bugün tırla yolculuğa çıktım yalnız tır baya sallanıyor sizce sorun yaratır mı bebek için yarı yolda inip otobüse binesim var resmen
Sacmalama_engiinn Selces76 çok zararlı olur araba desen neyse de tirla yolculuk bebeği çok sarsar bide son haftalar daha tehlikeli olur
adatuna 28den sonra yolculuk önerilmiyorken tırla yolculuk neden yaptınız doktorunuza danışmış mıydınız