Bu ay ilk defa ovülasyon testi denemiştim. Pik görmüştüm ertesi gün testim silikleşmeye başlamıştı çatlamayıda gördüm yani ama 6 gün kalmasına rağmen hiçbir belirti yok ne göğüs hassasiyeti ne kasık ağrısı nede akıntı önceki gebeliklerimde şeffaf akıntıdan anlıyodum hamile olduğumu o yüzden bu ay kendimi şimdiden elenmiş ilan ediyorum 🥲😔 hayırlısı değilmiş demekki 😇 bu ay güzel haberler bekleyenlere güzel haber almak nasip olur inşallah 🥰