Canım vücuduna bicak değiyor tabi ki ağrı olur ama acı eşiğine bağlı , kimisinin 2 gün sürüyor ağrısı kiminin aylarca. Ben 1 haftada toparlamjstim mesela. Zaten bebisi kucağına alıp emzirirken ne ağrı kalıyor ne birşey mucizevi bir olay. Şimdiden sağlıklı doğumlar 🤗