Merhaba hanımlar, 2 li testim de hiç bir problem yoktu risk 1/10000 den küçük görünüyordu ancak 3 lü 4 lü testlerde risk 1/634 çıktı test yapılmadan önce Protestan kullanmıştım tatilde bi sancı girdiği için doktorum önermişti , Hcg değerini yükseltiyormuş sanırım, yaşım 32 dünden beri moralim çok bozuk gen testi yaptırdık ama o da 15 günde çıkacakmış bu 15 gün nasıl geçecek bilmiyorum aranızda böyle durumlar yaşayanlar varsa yazabilir mi