Ben 19dayım. janbebe bir tarafı mavi diğer tarafı pembe renkli hamile yastığından aldım n11den herkese tavsiye ediyorum.. pahalı gelebilir ama sonrasında emzirme yastığı olarak da kullanırsınız. başınızın altına aldığınız visco yastıktan ucuz ve gerçekten o göbek üstü yatma olayını hafifletiyor çünkü sırtı da destekliyor. arasına yatınca biraz geriye meyil veriyorum sırtımı, yaslıyorum arka koluna oh miss.. ☺ ayrıca tek taraflı olmaması yorgan altından bacak arasına koyduğunuz yastık değiştirme gibi zorlayıcı hareketi ve yastık kayması gibi bir sorunu da ortadan kaldırıyor..