Kızlar dün gece devlet hastanesine 1 parmak açılmam olduğu için yatirildim.. sabaha kadar nst aldılar bebeğimin kalp atışları normal hareketleri normal benimde sancım yok. Doktor geldi sadece ciğer geliştirici iğne yapilicak akşam dedi. Yani onun için daha beklemek istemiyorum boş yere hastanede özel hastaneye gidip durumumu anlatsam ciğer geliştirici iğne yazarmı doktor. ? Bilgisi olan yardımcı olur mu?