Kremsi ve akan dediğiniz şey ilacın içeride kalan kalıntıları. Her ilaç bu şekilde bir süre sonra erir ve vajinadan kalan kısımları akar içiniz rahat olsun :) doktorunuz günde kaç kere uygun gördüyse kullanın bence rahim kasılmalarını ve erken doğumu engelliyor hormonları düzenliyor. Bende uzun süredir kullanıyorum