Busrata33 Şu gece kaşınmalarına çare bulan var mı kafayı yiyeceğim.Gece 2de başlıyor sabaha kadar kaşı kaşı heryerim yara bere uykusuzluk ağlıyorum artık 😭
GulserenKY Kaçıncı haftanizdasiniz? Bende bir çözüm bulamamıştım malesef çünkü karaciğer enzimleri yükseliyordu o kaşıntı yapıyor. Ben hep tatlı tatlı kaşırdım
Busrata33 GulserenKY 31+4üm ilk gebeliğimde de çare bulamamıştım,bu seferki tatlı tatlı kaşınmayı geçti artık 😭
GulserenKY Busrata33 Sizin erken haftalarda başlamış bende 36 dan sonra başladı kaşıntılar 38 de gittim değerler çok yüksek acil doğuma aldılar. İnşallah geçer sizinki o kaşıntı insanı delirtiyor resmen.
Busrata33 GulserenKY benim geç bile başladı bu gebeliğimde,37.haftayı bekliyoruz doğum için değerlerim çok yüksek çıkıyor hep.Belki de daha erken doğar yani ızdırap oldu ya keşke geç başlasa diye dua ediyordum hep 🙁36ya kadar bir belirti kaşıntı hiç olmadı mı
GulserenKY Busrata33 Hayır ara ara olurdu ama rahatsız edecek düzeyde değildi sonra bi başladı avucumun içi ayağımın altı özellikle oralar cok kasinirdi ya