Bennomuyum benden dün istediler Özel hastaneye gidiyorum bu ameliyathane için gerekli kanları olursa herhangi bir sezaryen için ben ordan çıkınca devlet hastanesine gittim ordaki doktor a söyledim özelde çok pahalı olduğu için yaptıramadım siz ister misiniz dedim sağolsun hepsini istemiş 6 tüp kan idrar verdim bi saat içinde de çıkmış oldu sağlık ocağı sanmıyorum ki çok detaylı kan isteyebilsin çünkü d vitamini idrarı bile sağlık ocağı bakmıyordu hastaneye yönlendiriyordu isterseniz sizinde doğumumuz yakınsa devlete bi gidip yaptırın