Buse_ canım eğer çok kaşıntı oluyorsa özellikle geceleri tutuyorsa hamilelik kolestazı olabilirsin ben de çok kötü oldum 5 hafta falan önce sağlık ocağına gidip ilk önce karaciğer enzimlerime baktırdım sorun yok dedi doktor ve kendiliğinden geçti sonra da ama öyle böyle bir kaşıntı değildi 🤭