Buse__ylmzz07
Amin inşallah🥰
Doğum Epidural sezaryandı, şansıma tüm ameliyat ekibi çok iyi denk geldi çok şükür sorunsuz geçti , 38 haftalıkken aldık benim geç yumurtlama oldu 2 hafta, o yüzden daha fazla zaman geçirmek istemedi çünkü 40. Hafta da sayılıyordum🤷🏻♀️😀