31 yaşındayım üç ay sonra bebeğim dünyaya gelecek Allah’ın izni ile ben hala pişik oluyorum 😢 havalar sıcak günde iki üç defa iç çamaşırı değiştirmeme rağmen pişik oluyorum. Olabildiğince yerleşiğimde hemen kurutuyorum ama ve dikkat ediyorum ama yinede oluyor. 😢 acaba yetişkinlerdeki pişik için krem öneriniz var mı? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim ❤️