Merhaba 38+4 üm 35 haftalıkken kanamam oldu 1 hafta ağrılarım oldu ama şimdi yok yürüyorum doğum vs kolay olsun diye bugün de daha önce de sarı sümüksü akıntım oldu nişan bu mu?
Kasılmam olduğunu nasıl anlarım ?
Belim çok ağrıyor ama normalde de fıtığım var hep ona yoruyorum😅 yani ben doğumum yakın mı nasıl anlayacağım açılmam vs yok