sakuraa benimde ödemim o zamanlarda başladı. İşte hep oturuyorum ayaklarım aşağıda eve gidince yemek yap ortalığı topla dinlenmeye vakit kalmıyor ayaklar bacaklar davul gibi. Sabah bi kalkıyorum sanki gece topuklu ayakkabının üzerinde saatlerce durmuşum gibi bi ağrı yürüyemiyorum. Şimdi daha beter artık ellerimde çok şişti