Ben de 39+3 deyim . Sıcaklar mahvediyor olsun istiyorum artık hayırlısı ile. Nst sancı çıkmıyor açılma da yok . Cuma kontrol var . Kilosu şimdi 3500 bekledikçe kilo arttıkça normal doğum zorlaşacak endişesi var . Yalancı sancılar bile nadir oluyor. Ne zaman keyfi gelecek bakalım kızçemin merakla heyecanla sabırsızlıkla bekliyorum🥰