Sinemceliks kafa karışıklığı orda zaten ben devletin k. Doğum hastanesinin aciline gittim cuma günü akşam, değerim 1409 çıktı alt komşum k. Doğum hemşiresi, niye oraya gittin bizim hastane acili çok doğru düzgün sonıç vermiyor yanılma payı oluyor dedi bende bilmiyordum bana da yüksek geldi dedim acaba cuma günü akşam verdiğim sonuç mu yanlıştı bilemedim daha önce bir kimyasal bir de normal düşük yaptım kürtaj oldum korkuyorum. İlk değer 122 iki gün sonra 438, iki gün sonra 1409 (yanlış çikiyor dediği hastanedeki sonuç) üç gün sonra >1309 diyor (sağlık ocağında verdim)