Neden 32. Haftada. Böyle bir şey dedi doktor anlamadım çoğu doktor doğum olacağı anda bile dönebilir diyor bizde 37 . Haftaya kadar makat geliştik dünkü kontrolde baş geliş olmuş artık dedi şimdi kanala iyice yerleşmesi kaldı dedi ki postlarda okuyorum 38 de baş gelişken geri döneni bile var bence başka bir doktora daha danışın normal istiyorsanız çünkü daha iki ayınız var her şey olabilir