Berraeray1 Hanımlar belki saçma olacak bilmiyorum ama evde gebelik testi buldum yaptım negatif ama kan verdim 2 gün önce orada 7.3 çıktı doktor pozitif dedi niye böyle oldu
Cinarsaitinannesi Berraeray1 tutmus iste canım hayırlı olsun doktorunuz kan vereceginiz gunu soylemedi mi bugun tekrar kan verebilirsin yuklesisini takip et
Berraeray1 Aasli-342874 daha önceleri de test yaptım çok az çizgi çıkıyordu bu defa hiç çıkmadı iğnelerin etkisinden dolayı mı beta çıktı diye düşündüm bir an kan tahlilini yaparken çatlatma iğnesinin 12. Günüydü
Cinarsaitinannesi Berraeray1 o zaman bisey diyemem pek bilgim yok ilaclarin etkisi olur mu olmaz mi hayirlisi olsun ama artik varsa cikar kanda