Merhaba arkadaslar 4 gün önce doğum yaptım. Bir erkek bebeğim oldu. Havalar aşırı sıcak evimizde klima yok, en basta ince takımlar giydiriyorduk fakat herkes cok karıstıgı icin bebegi sadece atletle yatırdılar. Bebeğimin su an asırı gazı var mide hareketleri duyuluyor. Sürekli bacaklarını cekerek aglıyor. Evimizin ici 34 derece civarı oluyor. Bebeğimi sadece müslin örtü iyarım kundak ile sardım. Bir sıkıntı olur mu? Ne yapmalıyım ? Korkuyorum bisey olacak fiye sürekli atesini ölcüyorum.