Sevidmn benimde su gibi iç çamaşırım ıslanıyor sonra kuruyup gidiyor. Arada bir oluyor aktığını da hissetmiyorum hiç. Doktoruma bişi demedim akıntıdir diye çünkü ortasında. Bazen beyaz akıntımda oluyor acaba su mu benimkide doktor suyunun gayet güzel olduğunu da söylemişti. Suyla akıntı da gelir mi acaba