LamiyaCetinkaya cansutekgul İnsan çok özeniyor ama ilk 3 ayda bu kadar göbek olmaz, gaz o 🥲 en fazla kasık bölgede eskiye göre daha bir şişkinlik ve sertlik hissedebilirsin 11-12. haftada, o da rahim yavaş yavaş büyüdüğü ve öne çıktığı için.
LamiyaCetinkaya cansutekgul İnsan çok özeniyor ama ilk 3 ayda bu kadar göbek olmaz, gaz o 🥲 en fazla kasık bölgede eskiye göre daha bir şişkinlik ve sertlik hissedebilirsin 11-12. haftada, o da rahim yavaş yavaş büyüdüğü ve öne çıktığı için.
Raziyenurx cansutekgul ikinci gebelikse normal benimde ikinci dört aylıkken çıktı ilkinde altıncı ayda çıkmıştı
cansutekgul LamiyaCetinkaya bu arada yeni yeni böyle oldu normalde düzdü karnım zayıf olduğum için mi acaba
LamiyaCetinkaya cansutekgul Yok bebeğim ne sakıncası olacak, sindirim sistemi yavaşlıyor ondan oluyor bunlar 😀 ama tadını çıkar her anın ❤️
Enas2365 cansutekgul benim de 14 hafta oldu 6 aylık gibi göbeğim çıktı ve ilk bebeğim. Garipsiyorum karnımın bir anda bu kadar büyümesini 😂