Kubrakarahan Kızlar doktor 32 de çağırmıştı ama 31+4de ziyaret etmek zorunda kaldık sizlerin bebişleri bu haftada kaç kiloydu
Kubrakarahan cevriye35_ bende şimdi gidiyorum 31+4 26 dan beri az deniyor inşallah güzel haberler alırız🤲🏼
Kubrakarahan cevriye35_ güzel geçti kuzum 16 ekim gibi alırız dedi 38-39. Haftalrda dedi en kötü 36-37 de alırız dedi suyu idare eder seni şuan dedi🙏
Bircan-2 30+3 1500 du 31+3 1800 kuzuma maşallah. Plesantada kireclenme olduğu için kilosu için sürekli yiyorum