Herkesfarkinda Hollanda ya gidebilirim doğum için ve sezeryanla doğum yaptım daha once merak ettiğim konular var lütfen yardımcı olabilir misiniz
Momofelisa Herkesfarkinda ben Fransa’da yaşıyorum ama doğumlar hakkında bilgim yok burada durayım bende bilgileneyim
Evafor Herkesfarkinda kardeşim doğum yaptı devlette Fransa’da devlet normal öneriyor oda kesinlikle bir saglik sorunu yoksa
Evlimutlucocuklu06 Ablam 2. Bebeğini Hollanda’da doğurdu. İlki sezeryandi. 2. Normal oldu. Normal doğumu öneriyorlar sanırım. Hastane ortamı Doktor hemşireler ebe iyiydi bir şikayetini duymadım özellikle merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirim
Herkesfarkinda Yani biraz araştırma yaptım daha önce sezeryan olanlara tekrar bu hakkı veriyorlarmış açıkçası sezeryan da nasıllar merak ediyorum