Smraa1 sezeryan doğum Acilden giriş yapildi bayan doktor ilgilendi Sonrasında ameliyathanede başka bir nöbetçi doktor doğumumu gerceklestirdi. Ameliyathane hemşireleri falan çok güler yüzlü. Kalicak odaya gelince de 2 kişilik odada kaldım kendine ait TV buzdolap dolap var. Ziyaretçi saatti 2de yarım saat akşam 7de yarım saat olmak üzeri günde 1 saat o saattler dışında kimseyi almiyorlar. Sadace yanında 1 refakatçi kalıyor. Sürekli aynı doktora gidiyodum ama doğumumu başka doktor yaptı nöbetçi kimse ameliyathanede o yapıyor. Aklınızda bulunsun ama genel anlamda temiz bir hastane.