Merhabalar ben de bebek arabası olarak bagi neo tercih ettim.
Benim tercih etmemin nedenleri
sırt kısmının delikli olması sebebiyle hava alarak terlemeyi önlemesi,
kabin boy olarak geçmesi,
Katlandığında az yer kaplaması,
Puset ile kullanılabiliyor olması,
Çift yönlü kullanım oluşu ve hafif olmasıydı.
Bunların yanı sıra hareket kabiliyeti ve kullanımı da oldukça rahat.
Birçok arkadaşım travel sistem alıp daha sonra tekrardan kabin boy almak durumda kaldı bundan dolayı bagi neo bence tüm ihtiyaçları karşılıyor.