Hkgljkb Doğum başladığında sancı odasına alınıyorsunuz tek kişilik yanınıza bir kişi Kadın refakatçi gelebilir sancınızı çekip doğumuda aynı odada yapıyorsunuz sonra tek kişilik veya 2 kişilik odaya çıkıyorsunuz hangisi denk gelirse sadece 1 kişi kadın refakatçiye izin var . Görüş saatleri öğlen ve akşam 1 er saat sanırım