Happy20 Kızlar 30 haftaya girdik geçmeyen bir sırt ağrısı var bel kayması dendi ama bilemiyorum ortopediyede gidimiyorum ağrısı bitirdi beni ağrısını hafifletmek için ne yapabilirim
Dreamssss Happy20 bnce bı doktorunuza danışın ztn o sizi de yönlendirir ama normal yani 30 haftalık baya ağır oluyo insan yatilmiyo kalkilmiyo 😂 doğumdan sonra hepsi geciyo biraz oturur pozisyonda yastıkları doldurun destek yapın belinize kolunuzun altına falan öyle yatın
Happy20 Dreamssss hamilelikten öncede vardı sırt sorunu gebelik olunca daha fazla oldu oturamiyorum ki😅sorun orda yatıyorum sürekli
Happy20 Dreamssss edebilecekleri birşey yok ki röntgen bile cekemezler ondan rahatlatıcı birseyler arıyorum 🤦