Kubrakkaya 38+3 haftamdayım kızım hala doğmadı 😄 sıcaklar falan artık bunaldık bizde sanırım o yüzden sanki geç kaldı gibi geliyor 🥵😅 sizinkiler ne alemde 🤩
Z_e_y_a_gul Kubrakkaya benim de 38+1 hiç bir bilirtim yok 40 haftalik doğmasına bile razıyım sanki 40 haftayı da geçecek gibi geliyor bana sanırım yerini çok beğendi 😅
Hilalina Kubrakkaya saat 00.00 itibari ile 40 olduk herhangi bir belirti yok çarşamba tekrar gideceğim kontrole inşallah kendi sancım geliir
ftmak 39 hafta olduk. Hiçbir belirti yok kanala da girmedi bebiş karnım düşmedi😏 Doktor ayın 23üne gün verdi önce fitil vererek doğumu başlatacak. Kendisinin geleceği yok gönül ister bu hafta kendiliğinden gelsin artık 🥲