babyme_ay bende 15. Haftaya girdim 3.gebelik, normalde bende bu dönemde hissediyordum şuan bende bir şey hissetmiyorum, sanırım normal bir durum. Ama bende bazen diyorum niye hissedemedim hala. Daha önceki gebeliklerimde hissederken. Kusmalarım olmasa bende korkacağım da, kusuyorum hala demekki sıkıntı yok diyorum